Taal
English
Nederlands
Deutsch (FAQ only)
Dansk (FAQ only)
Sesamo FAQ
Alle
Beginnen met de app
Privacy & databeheer
Rittenregistratie
Sesamo
Toestellen
Zoeken
Laatst gewijzigd
Algemene instellingen
Andere apps (bijvoorbeeld Strava, Runkeeper of Endomondo) registreren wel mijn ritten of zien mijn locatie, maar jullie app niet. Hoe kan dat?
08-02-2021 17:58
Android instellingen
06-06-2023 15:40
Asus instellingen
18-02-2021 17:15
De app heeft niet altijd mijn vervoermiddel goed. Wordt dat in de loop van de tijd beter?
De app registreert incidenteel mijn rit niet. Hoe kan dat?
De app registreert incidenteel mijn rit niet. Wat moet ik doen?
De app registreert veel van mijn ritten niet. Hoe kan dat?
Fairphone instellingen
25-04-2022 16:54
Heb ik voor de app een data-abonnement nodig?
Hoe kan het dat de ritregistratie opeens is gestopt terwijl er niets op mijn telefoon is aangepast?
03-05-2022 15:21
Hoe lang duurt het voordat ik een rit in de app zie?
Hoe lang moet ik op een locatie stilstaan zodat deze zeker wordt meegenomen als eindbestemming (bijvoorbeeld in uitdagingen)?
01-10-2020 19:08
Hoe weet de app dat ik gestopt ben, als ik automatisch meet?
08-02-2021 18:24
Hoe werkt de registratie van mijn gemaakte ritten?
Hoe zet ik de GPS op mijn Android-telefoon aan?
Hoe zet ik de GPS op mijn iPhone-telefoon aan?
Hoe zorg ik ervoor dat ik de laatste versie van de app op mijn telefoon heb?
Hoeveel batterij verbruikt de app extra?
HTC instellingen
18-02-2021 10:35
Huawei instellingen
25-04-2023 13:21
Ik heb een nieuwe telefoon. Hoe kan ik de app overzetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon?
03-05-2022 16:15
Ik wil niet langer deelnemen aan het onderzoek. Hoe kan ik mij afmelden?
30-04-2020 17:01
Ik zie mijn rit niet verschijnen. Wat kan ik doen?
In de app verschijnt een melding over activiteitsherkenning en/of bewegingssensoren. Wat betekent dat?
iOS instellingen
05-10-2023 16:16
Is de batterij van mijn telefoon bij gebruik van de app sneller leeg?
Is mijn telefoon geschikt voor de app?
07-09-2021 10:29
Kan ik de beginlocatie of eindlocatie van een trip wijzigen als deze niet correct is?
Kan ik GPS tijdelijk uitzetten?
Kan ik het registreren door de app stoppen of pauzeren?
LG instellingen
18-02-2021 17:19
Mijn werklocatie wordt niet meer herkend door de app. Wat moet ik doen?
27-05-2021 14:15
Moet ik de app bij problemen opnieuw installeren?
13-02-2023 16:14
Motorola instellingen
30-10-2023 16:10
Nokia instellingen
21-10-2021 16:46
OnePlus instellingen
19-09-2023 17:37
Oppo instellingen
05-10-2023 20:25
Overige toestel instellingen
25-04-2023 13:09
Pixel instellingen
13-02-2024 15:15
Realme instellingen
25-04-2022 17:01
Samsung instellingen
11-01-2024 18:32
Sony instellingen
24-06-2021 15:09
Verbruikt de app extra data?
Voldoet de app aan de privacy eisen?
Waarom herkent de app soms niet de juiste plaats of route?
Waarom herkent de app soms niet het juiste gebruikte vervoermiddel?
Waarom is het nodig om de Locatie permissie op “Altijd” te zetten? Kan bij locatie voorziening niet ingesteld worden “Bij gebruik van app”?
01-10-2020 18:02
Waarom moet de app op de achtergrond actief blijven?
18-08-2020 12:26
Waarom moet ik wifi en network locations aan hebben staan tijdens het meten?
Waarom wordt gevraagd voor toegang tot mijn “Beweging en conditie"? Dit heeft niks te maken met mijn locatie voorziening.
01-10-2020 18:39
Wat is activiteitsherkenning?
Wiko instellingen
16-02-2021 17:15
Xiaomi instellingen
12-04-2022 19:31
Mobidot b.v.
|
Colosseum 44, 7521 PT Enschede
|
E-mail:
support@mobidot.nl
© 2013 - 2024 Mobidot B.V.